تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 با آیفون پرو آشنا شوید

این روزها علافمندان به گوشی های هوشمند بیش از هر اسمارت فون دیگری منتظر آیفون جدید اپل یا گالکسی اس ۳ سامسونگ می باشند. اما به تازگی طراحی خوش ذوق، طرحی مفهومی برای اسمارت فون آینده اپل با نام آیفون پرو داده که بسیار جالب توجه است. iPhone Pro دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی wide LCD است و در دو طرف این اسمارت فون دکمه هایی قرار دارد. دوربین آن نیز ۱.۳ مگاپیکسلی ۳D است که لنز DSLR مخصوصی  برروی آن نصب می شود. طراحی پشت این اسمارت فون بسیار جذاب به نظر می رسد. ضمن اینکه علاوه بر نصب لنز DSLR، یک هارد قابل حمل که برروی خود دارای یک پروژکتور و اسپیکر نیز می باشد قابلیت نصب در همان مکان را دارد که این دستگاه را کاربردی تر از نمونه های موجود می کند.

 




           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:7
سعيد

google nexus tablet 1 آیا این تصویر تبلت نکسوس گوگل می باشد؟

همانطور که می دانید، مدتی است که شایعات بسیاری در مورد عرضه تبلتی از سوی گوگل مطرح می شود که احتمالا تبلت نکسوس نام خواهد داشت. اما امروز وبسایت Pocket Now تصویری گرافیکی از تبلتی دریافت و آن را منتشر کرده است که اعلام شده می تواند همان تبلت نکسوس گوگل باشد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این تصویر، واقعا تصویری از تبلت نکسوس است یا خیر، اما کارشناسان Pocket Now اعلام کرده اند که به نظر می رسد این تصویری از یک تبلت ۱۰ اینچی باشد، هر چند شایعاتی که تاکنون بگوش می رسید حکایت از ۷ اینچی بودن تبلت نکسوس گوگل دارد. آنچه که از این تصویر مشخص است، وجود پورت های USB، پورن MicroUSB، یک اسلات مخصوص سیم کارت و اسلاتی که به نظر برای قرار دادن مموری SD card باشد برروی این تبلت است. نظر شما در مورد این تصویر چیست؟



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:4
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:54
سعيد

 راه اندازی مرکز توسعه جدید نوکیا و مایکروسافت

شرکت های مایکروسافت و نوکیا یک مرکز توسعه اپلیکشن های جدید راه اندازی خواهند کرد. این مرکز در فنلاند قرار دارد و AppCampus نامیده می شود و تاکنون این دو شرکت مبلغ ۲۴ میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده اند. AppCampus قرار است در ماه May راه اندازی شود و توسط دانشگاه فنلاندی Aalto مدیریت خواهد شد. این مرکز در تلاش است تا دانش آموزان، توسعه دهندگان و طراحانی را برای پلتفرم های ویندوزفون و Symbian جذب نماید.

بدیهی است که شرکت های نوکیا و مایکروسافت در تلاش برای ارتقا پلتفرم ویندوز فون هستند و در واقع می خواهند دستگاههای تلفن همراه نوکیا را با اپلیکشن هایی جدید توسعه و گسترش دهند. درست هفته گذشته بود که ما خبری در مورد رسیدن تعداد برنامه های مخصوص ویندوز فون به عدد ۷۰.۰۰۰ را شنیدیم که این پلتفرم را در پشت دو رقیب قدرتمند خود یعنی iOS و اندروید قرار می دهد. باید دید در آینده این دو پلتفرم قدرتمند می توانند فاصله خود را با ویندوز فون حفظ نمایند یا اتفاقی که خیلی ها آن را پیش بینی می کنند روی خواهد داد.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:53
سعيد

 

 بازاریابی نوکیا برای ویندوزفون 8 ؟

با توجه به یک تصویر که در اختیار وبسایت phonearena قرار داده شده است، ظاهرا شرکت نوکیا در حال کار برروی استراتزی بازاریابی خود برای اسمارت فون هایی براساس ویندوزفون ۸ مایکروسافت است. به نظر می رسد که این تصویر، پوستری برای بازاریابی این شرکت باشد چرا که در سمتی از این پوستر لوگو نوکیا و در طرفی دیگر اصطلاح ویندوز فون ۸ قرار گرفته است.

براساس اعلام این منبع، این تصویر نشان دهنده مراحل پایانی این محصولات نیست و احتمال اینکه این محصولات به تغییراتی دچار شوند وجود دارد. ضمن اینکه از این تصویر واقعا نمی توان اطلاعاتی بدست آورد ولی با فرض اینکه مایکروسافت براساس برنامه ریزی های قبلی خود عمل کند، می توان انتظار داشت که شاهد ویندوز فون ۸ “آپولو” در پایان سال جاری میلادی باشیم. با توجه به رابطه بسیار نزدیک این شرکت فنلاندی با مایکروسافت جای تعجب نیست که در این زمینه هم نوکیا جلوتر از رقبای دیگر خود قرار گیرد.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

Asus Transformer Pad 300 e1334113463110 610x289 ترانسفورمر 300 تبلتی فوق العاده با قیمتی مناسب

اگر هنوز برای خرید تبلتی مقرون به صرفه که دارای اندروید ۴ باشد، دست نگه داشته اید و منتظر عرضه مدلی مناسب بوده اید، به نظر میرسد که دیگر زیاد منتظر نخواهید ماند چرا که بر اساس نتایج جستجوی گوگل شاپینگ ASUS Transformer 300 بزودی عرضه خواهد شد.

وب سایت های فرانسوی این مدل را با مبلغ ۵۰۰ یورو پیش فروش میکند اما این درحالی است که مدت زیادی طول نخواهد کشید که ترانسفورمر ۳۰۰ با قیمت ۳۸۰ دلاری برای مدل ۱۶ گیگابایت در امریکا عرضه شود.

این قیمت برای تبلتی که مشخصات فنی بالایی دارد فوق العاده میباشد. مشخصاتی که در اشاره به آن میتوان از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ و اندروید ۴ اشاره کرد. این مدل در ۳ رنگ قرمز، آبی و سفید عرضه خواهد شد و شما قادر خواهید بود با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر، داک کیبوردی آن را نیز تهیه نمایید.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تبلت ايسوس, :: 14:34
سعيد

Untitled10 تبلت 13.3 اینچی توشیبا به همراه TV tuner

شرکت توشیبا، تبلتی را در آلمان به نمایش گذاشت که دارای صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی است و برروی آن اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ قرار دارد. نام آن AT330 است و همانطور که عنوان شد در بن آلمان و در نمایشگاه دنیای توشیبا ۲۰۱۲ به نمایش گذاشته شده است.

از دیگر ویژگی های این تبلت بزرگ می توان به پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا و یک TV tuner اشاره کرد. این تیونر دارای یک آنتن مخصوص هم می باشد که همانند دیگر دستگاههای الکترونیکی دارای آنتن از بدنه آن بیرون کشیده می شود. دوربینی که در آن استفاده شده است، یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت تبلت می باشد که البته دوربینی ۱.۳ مگاپیکسلی نیز علاوه بر آن در جلو این تبلت قرار دارد.

اسلات هایی هم برای قرار گرفتن سیم کارت و کارت حافظه اس دی وجود دارد و همینطور یک پورت خروجی HDMI که برای انتقال تصویر برروی یک نمایشگر بزرگتر می باشد. متاسفانه این همه اطلاعاتی است که ما هم اکنون در اختیار داریم.

theverge

 



           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:53
سعيد

            

                                          

 

 

شما سراغ تعمیر گجت هایتان می روید؟ چقدر در این کار مهارت دارید؟ بعضی از گجت ها را به راحتی می توان باز و تعمیر کرد و برخی دیگر در این مورد اصلا با مشتری راحت نبوده اند. معمولا کمتر پیش می آید که بتوانیم به درون یک تبلت نگاهی بیاندازیم. حالا که آی پد جدید وارد بازار شده، سایت iFixit به سراغ اش رفته و آن را باز کرده است.

البته این کاری نیست که بخواهید خودتان امتحان اش کنید، مگر اینکه بخواهید با تبلت تان خداحافظی کنید. بنابراین این تصاویر احتمالا تنها شانس تان برای دیدن درون آن خواهد بود! پس ادامه مطلب را از دست ندهید تا ببینید درون شکم یک تبلت چه می گذرد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:اي پد, آي پد, موبايل,گوشي , :: 12:21
سعيد

 به گزارش وین بتا، طی هفته ی گذشته نگارش جدید ویندوز ۸ (Consumer Preview) توسط مایکروسافت برای دانلود ارائه شد، تا بدین ترتیب تمامی علاقه مندان شانس این را داشته باشند یکی از مهمترین سیستم عامل های مایکروسافت از زمان انتشار ویندوز ۹۵ تاکنون را تجربه نمایند.

ویندوز ۸، سیستم عاملی است که حداقل از نظر محیط ظاهری، انقلابی می باشد.  

با توجه به آنکه ویندوز ۸ مجهز به محیط بصری پیشرفته Metro می باشد، روش سنتی موس و دسکتاپ کنار گذاشته شده است و بجای آن لمس انگشت ها و محیط های پویا جایگزین شده اند.

 

 

 



           
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:تبلت ,موبايل,گوشي,, :: 12:3
سعيد

 آیفون

دو ضربه آهسته
حتی هنگامی که iPhone شما قفل است، می‌توانید به کنترل‌های صوتی از طریق دو بار ضربه زدن آهسته روی دکمه home و زمانی که صفحه قفل ظاهر می‌شود، دسترسی پیدا کنید.
با این کار زمان کمتری صرف می‌کنید تا گوشی‌تان را از حالت قفل خارج کنید، بعد یک برنامه اجرای موسیقی مانندiPod را باز کنید و کنترل صدا و آهنگ را در دست بگیرد.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:18
سعيد

 


مثل اینکه HTC به تازگی دچار مشکل شده است. به نظر می رسد که حسابی به تلفن های جدید معتاد شده است. هرچند که اچ تی سی امروزه تلفن های بسیار خوبی تولید کرده است، اما مصرف کنندگان هم کم کم در حال غرق شدن در سیلاب مدل های جدیدی هستند که این شرکت به صورت هفتگی تولید می کند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 بهمن 1385برچسب:, :: 15:11
سعيد

کمپانی Lenovo، هم اکنون جزو ۳ شرکت بزرگ سازنده قطعات کامپیوتری در دنیا می باشد (رتبه اول و دوم به ترتیب در اختیار HP و Dell است) اکنون تصمیم گرفته است خود را وارد بازار داغ ساخت تبلت ها کند.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 22:35
سعيد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.